( ... položky )
Nastavenie
Prihlásenie

Tapety na stenu

E-shop - M+D interiér, s.r.o.

Kde sa nachádzate : Úvodná
Sobota, 20 Júl 2019

Reklamačné podmienky

E-mail Tlačiť PDF

REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Čl. I
Zodpovednosť za vady

  1. V zmysle § 619 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) zodpovedá predávajúci za vady, ktoré má objednaný tovar pri jeho prevzatí kupujúcim v záručnej dobe, t. j. v záruke.
  2. Predávajúci však nenesie zodpovednosť za vady použitého tovaru vzniknuté jeho použitým alebo opotrebovaním. Rovnako pri tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
  3. Ak ide o odstrániteľnú vadu tovaru, kupujúci má právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Predávajúci je povinný vadu bezodkladne odstrániť. Namiesto odstránenia vady môže kupujúci požadovať výmenu veci, ak tým nevzniknú predávajúcemu neprimerané náklady na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
  4. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá bráni, aby sa mohol tovar riadne užívať ako bezchybný, kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy. Rovnako má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy, ak pre opätovný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád nemôže tovar riadne užívať. V prípade výskytu týchto vád má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
  5. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bol tovar zakúpený.
  6. Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnia v záručnej dobe.

 

Čl. II
Záručná doba

  1. Záručná doba je 24 mesiacov. Ak je na predávanom tovare, jeho obale alebo návode k nemu pripojenom vyznačená lehota použitia, záručná doba sa neskončí pred uplynutím tejto lehoty.
  2. V prípade použitého tovaru sa kupujúci a predávajúci môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej ako 12 mesiacov.
  3. Pri tovare určenom na užívanie po dlhšiu dobu osobitné predpisy ustanovujú záručnú dobu dlhšiu ako 24 mesiacov. Táto záručná doba sa môže týkať i len niektorej súčiastky veci.
  4. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.
  5. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný tovar prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.
  6. Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka

 

Čl. III
Záručný list

  1. Predávajúci je povinný pripojiť ku zásielke tovaru daňový doklad, t. j. faktúru pre kupujúceho, ktorý slúži zároveň ako záručný list.
  2. Vyhlásením v záručnom liste vydanom kupujúcemu môže predávajúci poskytnúť záruku presahujúcu rozsah záruky ustanovenej Občianskym zákonníkom.
  3. Predávajúci určí v záručnom liste podmienky a rozsah záruky.

 

Čl. IV
Reklamačné podmienky

  1. Reklamačné podmienky predávajúceho sú stanovené v súlade s § 18 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
  2. Kupujúci si môže uplatniť reklamáciu tovaru zakúpeného u predávajúceho v predajni predávajúceho na adrese: M + D interiér, s. r. o. so sídlom Dostojevského 12, 058 01 Poprad (OC Výkrik). Podmienkou uplatnenia reklamácie je, aby bola zaplatená kúpna cena tovaru a tovar bol v záručnej dobe.
  3. Po uplatnení reklamácie kupujúcim u predávajúceho, je predávajúci povinný poučiť kupujúceho o jeho právach podľa Občianskeho zákonníka, určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, resp. v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie a v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodli inak. Po uplynutí reklamačnej doby má kupujúci právo na odstúpenie od zmluvy alebo na výmenu tovaru za nový.
  4. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bezodkladne, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  5. Predávajúci je povinný viesť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru na nazretie. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie a poradové číslo dokladu o uplatnení reklamácie.
  6. V prípade, že kupujúci už pri preberaní tovaru obdrží poškodenú zásielku, je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne telefonicky alebo elektronicky e-mailom informovať predávajúceho. Predávajúci je povinný v čo najkratšom čase reklamáciu riešiť.
  7. Kupujúci je povinný pri uplatnení reklamácie splniť nasledovné podmienky:
  8. osobne doručiť zakúpený tovar na adresu predávajúceho: M + D interiér, s. r. o. so sídlom Dostojevského 12, 058 01 Poprad (OC Výkrik),
  9. reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť v pôvodnom obale, nepoškodený a bez známok jeho užívania, spolu s dokladom preukazujúcim kúpu tovaru u predávajúceho; v prípade reklamovania tapiet je kupujúci povinný doručiť rolky tapiet vcelku (nerozstrihané) a ku každej rolke priložiť etiketu s uvedením identifikačných znakov jednotlivých tapiet,
  10. Nie je možné uplatniť reklamáciu na použitom výrobku, napr. na už na stene nalepených tapetách.
  11. Kupujúci je povinný spolupracovať pri vybavovaní reklamácie a komunikovať s predávajúcim, v opačnom prípade je reklamácia zamietnutá.

 

V Poprade 1. 3. 2011
M + D interiér, s. r. o. Poprad


 

Prajeme vám príjemné nakupovanie v našom obchode.

 


|   Informácie   |   Obchodné podmienky   |   Reklamačné podmienky   |   Ako nakupovať   |   Ako sa registrovať   |   Spôsoby platby   |


 

M+D interiér, s.r.o. predajňa telefón: +421-52-44 68 989, mobil: +421 915 918 128

Návštevnosť

PageRank ikona zdarma


Podporte nás kliknutím na ikony:


Máme online 29 hostí 

M+D interiér - stránka

M+D interiér, s.r.o.

M+D interiér, s.r.o.

Ponúkame:  Plastové okná, dvere, žalúzie, bezpečnostné dvere, strešné okná, a tď........

TIP pre vás www.mdinterier.sk

M+D interiér - E-shop

M+D interiér, s.r.o. 

M+D interiér, s.r.o.  E-shop

Ponúkame: bytové tapety, vliesové tapety, papierové tapety, bordúry, lepidlá na tapety a·bordúry.

TIP pre vás http://mdinterier.sk/eshop

Kontakt

M+D interiér, s.r.o.

Dostojevského 12,
058 01 Poprad (Výkrik)

Tel./Fax:   +421-52-44 68 989

Mobil:       +421 915 918 128

Email:     mdinterier@mdinterier.sk

Web:       www.mdinterier.sk

E-shop:   http://mdinterier.sk/eshop/

www.facebook.com/mdinterier.poprad